niedziela, 3 czerwca 2012

Ankieta - Ma być filmowo?

Wiem, że mój blog nie jest nawet w pierwszym tysiącu najczęściej odwiedzanych blogów, jednak i tak interesuje mnie zdanie tych, którzy lubią poczytać moje teksty - a może za niedługo pomordować swoje uszy moim głosem. 

Za przykładem Mironix'a, którego pozdrawiam, zastanawiam się, czy nie zacząć robić czasami filmików z gier. I tak, na przykład Infero93 versus Gry ze słowa pisanego przeszło by na słowo mówione oraz ruchome obrazki. Jednak to wszystko zależy od was, moi drodzy czytelnicy, czy chcecie, abym dalej pisał czy jednak czas zacząć robić filmiki z gier.

Ankieta jest z boku mojego bloga!

Zapraszam do głosowania, a prócz tego nadmienię iż rezygnuje z numeracji przy postach. Uznałem, że nie będą potrzebne - zarazem, niektóre wpisy, na przykład Infero93 versus Gry będą miały własne podtytuły. :)

3 komentarze:

  1. Sajmon jestem jak najbardziej za żebyś robił filmy, chociaż dzięki tobie uczę się pisać poprawnie eseje :D

    Pozdrowienia Fix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dzięki, poprosiłbym tylko jeszcze o oddanie głosu w ankiecie! :D

      Pozdrawiam :).

      Usuń